«Миколаївський ситуаційний центр стане потужною структурою», — Олександр Омельчук

Сьогодні, 15 червня, за дорученням Миколаївського міського голови Олександра Сєнкевича заступник мера Олександр Омельчук провів виїзну нараду в приміщенні міського кол-центру «15-88» щодо створення на базі структури міського ситуаційного центру.

В робочій нараді взяли участь директор КУ «Агенція розвитку Миколаєва» Віталій Воронов, директор департаменту енергетики, енергозбереження та запровадження інноваційних технологій Вячеслав Булах, директор комунального підприємства «Міський інформаційно-обчислювальний центр» Євгеній Богаченко, начальник відділу інформатизації Миколаївської міської ради Дмитро Канарський, представники департаменту житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради, а також експерти у даній галузі.

Учасники наради перевірили, як організована робота кол-центру, які вона має недоліки і що потрібно додати, щоб жителі міста мали змогу вирішувати нагальні потреби.

Заступник Миколаївського міського голови з питань енергоефективності Олександр Омельчук розповів, що важливим в організації роботи служби є створення потужної організації, яка оброблятиме кожен виклик, направлятиме сигнал в екстрені служби і інші відомства і надаватиме рекомендації жителям міста, які звертаються по допомогу.

Начальник служби оперативного реагування Тетяна Матюніна розповіла, що служба була створена ще в 1991 році, і поступово удосконалювалася. Наразі кол-центр має персональні комп’ютери, а також була придбана IP-телефонія, щоб забезпечити можливість зателефонувати в службу з мобільного.

«Кол-центр працює цілодобово, має штат 11 осіб. Щодня виходять по два оператора, що працюють позмінно. Кількість оброблюваних дзвінків становить в середньому 250 за добу. Також є окремий централізований комп’ютер, через який операторами в разі непередбаченої ситуації проводять екстрене оповіщення служб міста по 12 каналам зв’язку», — розповіла Матюніна.

Запис заявок проводиться тільки на папері і електронної бази запису заявок і реагування на них кол-центр не має.

Начальник відділу інформатизації Миколаївської міської ради Дмитро Канарський вважає, що необхідно задіяти кілька каналів — здійснювати прийом не лише телефонних дзвінків, але і повідомлень через спеціальні програми та месенджери.

Віце-мер Олександр Омельчук зазначив, що з наданих даних стає ясно: звернень від громадян з найрізноманітніших проблем дуже багато. У зв’язку з цим, модернізація ситуаційного центру в сучасних реаліях необхідна. Він зазначив, що на цю задачу попередньо закладені 200 тисяч гривень, які будуть спрямовані на підготовку технічного завдання.

«Наше завдання —  прокласти канву, по якій згодом вже буде проводитися деталізація. Сьогодні ще рано все деталізувати. Нам необхідно технічне завдання — це концепція, дуже детальна. Також є кілька важливих завдань, які ми сформулювали — розробка технічного завдання, необхідність в розподілі коштів. Важливим питанням є і пошук приміщення», — зазначив Олександр Омельчук.

За розробку технічного завдання відповідатиме начальник відділу стандартизації та впровадження електронного урядування Миколаївської міської ради Дмитро Канарський, експерт по експлуатації систем відеоспостереження Вадим Пашкевич і директор КП «Міський інформаційно-обчислювальний центр» Євгеній Богаченко.

Пошуком будівлі доручили займатися Віталію Воронову.

Члени групи прийшли до висновку, що немає сенсу «винаходити велосипед», а необхідно набратися досвіду у сусідніх областей, в яких вже є певні напрацювання в цьому напрямку, після чого видозмінити деякі моменти саме під потреби жителів Миколаєва.