Миколаївський кол-центр «15-88»  модернізують

Сьогодні, 1 червня, за дорученням Миколаївського міського голови Олександра Сєнкевича заступник мера Олександр Омельчук провів чергову нараду щодо питання модернізації міського кол-центру «15-88» та створення на його базі міського ситуаційного центру.

В робочій нараді взяли участь депутати Миколаївської міської ради Андрій Яковлєв та Олександр Шанайца, директор комунального підприємства «Міський інформаційно-обчислювальний центр» Євгеній Богаченко, начальник відділу інформатизації Миколаївської міської ради Дмитро Канарський, представники департаменту енергетики, енергозбереження та запровадження інноваційних технологій Миколаївської міської ради, а також експерти у даній галузі.

Заступник Миколаївського міського голови з питань енергоефективності Олександр Омельчук розповів, що важливим в організації роботи служби є не збільшення персоналу, а створення потужної організації, яка оброблятиме кожен виклик, направлятиме сигнал в екстрені служби і інші відомства і надаватиме рекомендації жителям міста, які звертаються по допомогу.

Він запропонував для цього задіяти систему відеоспостереження, яка дозволить співробітникам центру відстежувати розвиток ситуації в режимі реального часу.

«Зараз громадяни звертаються до кол-центру 15-88, який підпорядковується департаменту ЖКГ за телефоном. Запис заявок проводиться тільки на папері. На власному досвіді я переконався, що актуальність цієї інформації, так само, як і можливості доступу до неї хоча б через три дні, вже втрачаються», — розповів Олександр Омельчук.

Як розповів в.о начальника відділу інформатизації Миколаївської міської ради Дмитро Канарський, Миколаїв має наразі 48 камер, у цьому році планується встановити ще близько 20. Але, щоб якісно «спостерігати» за містом, потрібно не менше тисячі камер.

Що ж стосується функції і можливостей оновленого кол-центру, то передбачається задіяти кілька каналів — здійснювати прийом не лише телефонних дзвінків, але і повідомлень через спеціальні програми та месенджери.

Депутат Андрій Яковлєв порадив дати доручення виконавчим органам міської ради та комунальним підприємствам, щоб вони визначили перелік питань і проблем, з якими найчастіше до них звертаються.

Олександр Омельчук запропонував наступне засідання робочої групи зробити виїзним — провести його на базі служби «15-88» і розпитати її працівників про кількість, якість та зміст звернень, які найчастіше надходять, і про реагування працівників кол-центру по кожному з них. Це дозволить краще зрозуміти систему роботи, проблеми та завдання.