Миколаївський ситуаційний центр координуватиме роботу служб екстреного реагування та комунальних підприємств
Сьогодні, 13 серпня, у Миколаївській міській раді відбулась нарада щодо питання модернізації міського кол-центру «15-88» та створення міського ситуаційного центру під головуванням Олександра Сєнкевича.
В робочій нараді взяли участь заступник Миколаївського міського голови з питань енергоефективності Олександр Омельчук, директор комунального підприємства «Міський інформаційно-обчислювальний центр» Євгеній Богаченко, начальник відділу інформатизації Миколаївської міської ради Дмитро Канарський, директор КУ «Агенція розвитку Миколаєва» Віталій Воронов, директор департаменту міського голови Миколаївської міської ради Юлія Литвінова, представники департаменту енергетики, енергозбереження та запровадження інноваційних технологій Миколаївської міської ради, а також експерти у даній галузі.
Олександр Омельчук розповів, що нещодавно делегація з Миколаєва відвідала Запорізький міський контакт-центр «15-80», де вивчала досвід його роботи. Характерною особливістю запорізького контакт-центру є те, що жителі Запоріжжя мають змогу в онлайн-режимі залишати заявки і скарги. Причому, скарги заявників будуть вважатися вирішеними тільки тоді, коли це підтвердить сам заявник. На онлайн-карті можна відстежити всі заявки, які залишають городяни.
Міський голова Олександр Сєнкевич зазначив, що важливо не тільки оперативно приймати заяви городян, але й ефективно їх вирішувати: спочатку треба придбати сучасне обладнання та програмне забезпечення і знайти приміщення.
«Але ми не повинні прив’язуватися до пошуку приміщення, бо це може забрати багато часу. Поки що можемо розмістити його у будівлі міської ради, а паралельно проводити роботу щодо облаштування повноцінного міського ситуаційного центру. Ми розуміємо, що люди будуть працювати цілодобово, і міська влада повинна забезпечити їм комфортне перебування. До роботи плануємо залучати людей з обмеженими можливостями. Це додаткові робочі місця», — зазначив Олександр Сєнкевич.
Присутні на нараді зійшлися на думці, що ситуаційний центр координуватиме роботу служб екстреного реагування та комунальних підприємств. Це буде максимально функціональна установа, яка зможе вирішувати якомога більше проблем миколаївців.
Олександр Сєнкевич доручив підготувати на наступну нараду інформацію щодо оформлення кол-центру та здійснити розрахунки витрат на придбання програмного забезпечення та обладнання.