ПОЛОЖЕННЯ від 03 березня 2017 №52р про відділ бухгалтерського обліку та звітності
ПОЛОЖЕННЯ
про відділ бухгалтерського обліку та звітності департаменту енергетики, енергозбереження та запровадження інноваційних технологій Миколаївської міської ради
- Загальні положення
1.1. Відділ бухгалтерського обліку та звітності департаменту енергетики, енергозбереження та запровадження інноваційних технологій Миколаївської міської ради (далі – відділ) є структурним підрозділом департаменту енергетики, енергозбереження та запровадження інноваційних технологій Миколаївської міської ради (далі – департамент), підзвітним і підконтрольним Миколаївській міській раді, підпорядкованим міському голові, заступнику міського голови (за підпорядкованістю) та директору департаменту.
1.2. Відділ керується у своїй роботі Конституцією України і законами України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, актами органів виконавчої влади, рішеннями міської ради, рішеннями виконавчого комітету міської ради, розпорядженнями міського голови, Положенням про департамент та цим Положенням.
- Основні завдання
2.1. Забезпечення ведення бухгалтерського обліку та складання фінансової, податкової, статистичної та інших видів звітностей.
2.2. Відповідно до затверджених у бюджеті міста призначень фінансування заходів з енергозбереження та впровадження інноваційних технологій в місті Миколаєві.
2.3. Здійснення заходів щодо закупівлі товарів, робіт і послуг за рахунок коштів бюджету.
- Структура та організація роботи
3.1. До складу відділу входять:
начальник відділу |
— 1 |
головний спеціаліст |
— 2 |
3.2. Відділ очолює начальник. Начальник відділу та інші працівники відділу призначаються на посаду та звільняються з посади директором департаменту у порядку, визначеному законодавством.
Начальник відділу безпосередньо підпорядкований директору департаменту та заступнику міського голови (за підпорядкованістю), їм підконтрольний та підзвітний.
3.3. Обов’язки працівників відділу регулюються посадовими інструкціями.
3.4. Начальник відділу:
3.4.1. Здійснює керівництво діяльністю відділу і несе персональну відповідальність за своєчасне і якісне виконання поставлених перед відділом завдань, здійснення ним своїх функцій.
3.4.2. Організовує і контролює роботу відділу.
3.4.3. Розподіляє обов’язки між працівниками відділу.
3.4.4. Готує подання директору департаменту щодо представлення працівників відділу до заохочення та нагородження, а також про притягнення до дисциплінарної відповідальності.
- Компетенція відділу
До компетенції відділу відносяться такі повноваження:
4.1. Забезпечення ведення бухгалтерського обліку та складання фінансової, податкової, статистичної та інших видів звітностей, надання повної та достовірної інформації про фінансове становище, результати діяльності і рух грошових коштів.
4.2. Організація роботи по складанню й виконанню бюджету департаменту відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та Бюджетного кодексу України.
4.3. Здійснення обліку видатків коштів місцевого бюджету відповідно до затверджених кошторисів.
4.4.Складання річного розпису бюджетних витрат департаменту з помісячним розподілом, забезпечення його виконання, прийняття рішень про перерозподіл бюджетних коштів у межах річних бюджетних асигнувань, внесення у встановленому порядку змін до бюджетних витрат департаменту за погодженням з департаментом фінансів Миколаївської міської ради.
4.5. Відповідно до затверджених у бюджеті міста призначень фінансування заходів з енергозбереження та впровадження інноваційних технологій в місті Миколаєві.
4.6. Контроль за здійсненням всіх господарських операцій департаменту.
4.7. Підготовка та укладення господарських договорів.
4.8. Здійснення заходів щодо закупівлі товарів, робіт і послуг за рахунок коштів бюджету, у тому числі:
— підготовка документації конкурсних закупівель та організація їх проведення;
— ведення звітності про закупівлю товарів, робіт і послуг;
— підготовка матеріалів для вирішення спорів, що стосуються процедурних питань проведення закупівель;
— перевірка договорів, в тому числі тих, які укладаються за результатами проведених закупівель, на відповідність їх діючому законодавству.
4.9. Здійснення попереднього контролю за своєчасним і правильним оформленням документів фінансового характеру та законністю проведених операцій.
4.10. Ведення обліку доходів і витрат по кошторисах та облік операцій з інших позабюджетних коштів.
4.11. Нарахування і виплати заробітної плати та інших обов’язкових платежів працівникам департаменту.
4.12. Проведення інвентаризації грошових коштів та матеріальних цінностей в межах департаменту.
4.13. Надання пропозицій, що стосуються вдосконалення структури департаменту та здійснення контролю за витрачанням коштів на їх утримання.
4.14. Згідно з діючим законодавством та в межах своїх повноважень здійснює контроль за витрачанням коштів, виділених департаменту з бюджету міста.
4.15. Обмеження, а в необхідних випадках – припинення фінансування установ, підприємств і організацій, з якими укладено господарські договори, за наявності фактів нецільового витрачання ними коштів та з інших підстав, передбачених чинним законодавством.
4.16. Розроблення проектів нормативно-правових актів, пов’язаних з виконанням покладених на відділ завдань.
- Права відділу
Відділ має право:
5.1. Одержувати від виконавчих органів міської ради, підприємств, установ, організацій інформацію та матеріали в порядку, визначеному чинним законодавством, необхідні для виконання покладених завдань.
5.2. Залучати спеціалістів інших органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій (за погодженням з їх керівниками) для розгляду питань, що належать до його компетенції.
5.3. Скликати наради з питань, що належать до компетенції відділу.
5.4. Здійснювати контроль, проводити перевірки, інспекції та аналітичну роботу з питань, що належать до його компетенції.
5.5. Готувати до винесення на розгляд міської ради, виконавчого комітету міської ради проекти рішень з питань, що відносяться до компетенції відділу.
5.6. Вносити пропозиції щодо змін та доповнень до Положення про відділ у визначеному порядку.
- Фінансування та матеріально-технічне забезпечення
діяльності відділу
6.1. Відділ утримується за рахунок міського бюджету.
6.2. Працівники відділу є посадовими особами органів місцевого самоврядування, їх основні права, обов’язки, відповідальність, умови оплати праці і соціально-побутового забезпечення визначаються Законом України «Про службу в органах місцевого самоврядування» та іншими законодавчими актами.
- Відповідальність посадових осіб відділу
7.1. Посадові особи повинні сумлінно виконувати свої службові обов’язки, шанобливо ставитися до громадян, керівників і співробітників, дотримуватися високої культури спілкування, не допускати дій і вчинків, які можуть зашкодити інтересам служби чи негативно вплинути на репутацію міської ради, її виконавчих органів та посадових осіб.
7.2. Посадові особи відділу несуть відповідальність згідно з чинним законодавством. Матеріальна шкода, завдана незаконними діями чи бездіяльністю посадових осіб відділу при здійсненні ними своїх повноважень, відшкодовується у встановленому законодавством порядку
- Заключні положення
8.1. Зміни та доповнення до цього Положення вносяться у порядку, встановленому для його прийняття.