Про затвердження структури департаменту енергетики, енергозбереження та запровадження інноваційних технологій Миколаївської міської ради та Положень про його структурні підрозділи

r-de-018

Про затвердження структури департаменту енергетики, енергозбереження та запровадження інноваційних технологій Миколаївської міської ради та Положень про його структурні підрозділи

З метою оптимізації роботи та поліпшення організаційної структури департаменту енергетики, енергозбереження та запровадження інноваційних технологій Миколаївської міської ради, керуючись п.п. 19, 20 ч. 4 ст. 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»:
1. Затвердити структуру департаменту енергетики, енергозбереження та запровадження інноваційних технологій Миколаївської міської ради (додається).
2. Затвердити Положення про структурні підрозділи департаменту енергетики, енергозбереження та запровадження інноваційних технологій Миколаївської міської ради (додаються).
3. Директору департаменту енергетики, енергозбереження та запровадження інноваційних технологій Миколаївської міської ради Денисенку Д.Г. провести відповідні організаційні заходи згідно з діючим законодавством.
4. Розпорядження Миколаївського міського голови від 06.12.2018 № 383р «Про затвердження структури департаменту енергетики, енергозбереження та запровадження інноваційних технологій Миколаївської міської ради та Положень про його структурні підрозділи», розпорядження Миколаївського міського голови від 02.10.2020 № 252р «Про внесення змін до розпорядження міського голови від 06.12.2018 № 383р «Про затвердження структури департаменту енергетики, енергозбереження та запровадження інноваційних технологій Миколаївської міської ради та Положень про його структурні підрозділи» визнати такими, що втратили чинність.
5. Контроль за виконанням даного розпорядження покласти на заступника міського голови Лазарєва Д.А.

Міський голова О. СЄНКЕВИЧ

ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядження
міського голови
від _________________________
№ __________________________

СТРУКТУРА
департаменту енергетики, енергозбереження та запровадження інноваційних технологій Миколаївської міської ради

Найменування Штатна чисельність
(одиниць)
Директор департаменту енергетики, енергозбереження та запровадження інноваційних технологій Миколаївської міської ради 1
Відділ бухгалтерського обліку та звітності 4
Відділ реалізації проєктів 5
Відділ юридичного забезпечення 4
Відділ залучення інвестицій 3
Відділ забезпечення діяльності 4
Сектор енергетичного нагляду 2

ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядження
міського голови
від ________________________
№ ________________________

ПОЛОЖЕННЯ
про відділ бухгалтерського обліку та звітності департаменту енергетики, енергозбереження та запровадження інноваційних технологій
Миколаївської міської ради

1. Загальні положення

1.1. Відділ бухгалтерського обліку та звітності департаменту енергетики, енергозбереження та запровадження інноваційних технологій Миколаївської міської ради (далі – відділ) є структурним підрозділом департаменту енергетики, енергозбереження та запровадження інноваційних технологій Миколаївської міської ради (далі – департамент), підзвітним і підконтрольним Миколаївській міській раді, підпорядкованим директору департаменту.
1.2. Відділ керується у своїй роботі Конституцією України і законами України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, актами органів виконавчої влади, рішеннями міської ради, рішеннями виконавчого комітету міської ради, розпорядженнями міського голови, Положенням про департамент та цим Положенням.

2. Основні завдання

2.1. Забезпечення ведення бухгалтерського обліку та складання фінансової, податкової, статистичної та інших видів звітностей.
2.2. Відповідно до затверджених у бюджеті міста призначень фінансування заходів з енергозбереження та впровадження інноваційних технологій в місті Миколаєві.
2.3. Здійснення заходів щодо закупівлі товарів, робіт і послуг за рахунок коштів бюджету.

3. Структура та організація роботи

3.1. До складу відділу входять:

начальник відділу — 1
заступник начальника відділу
головний спеціаліст — 1
— 2

3.2. Відділ очолює начальник відділу, який призначається на посаду та звільняється з посади директором департаменту у порядку, визначеному законодавством.
Начальник відділу безпосередньо підпорядкований директору департаменту, йому підконтрольний та підзвітний.
Начальник відділу має заступника, якого призначає на посаду та звільняє з посади директор департаменту у порядку, визначеному законодавством.
Заступник начальника відділу виконує функції, повноваження і завдання відповідно до розподілу обов’язків, визначених начальником відділу.
Інших працівників відділу призначає на посади та звільняє з посад директор департаменту у порядку, визначеному законодавством.
3.3. Обов’язки працівників відділу регулюються посадовими інструкціями.
3.4. Начальник відділу:
3.4.1. Здійснює керівництво діяльністю відділу і несе персональну відповідальність за своєчасне і якісне виконання поставлених перед відділом завдань, здійснення ним своїх функцій.
3.4.2. Організовує і контролює роботу відділу.
3.4.3. Розподіляє обов’язки між працівниками відділу.
3.4.4. Готує подання на розгляд директору департаменту щодо представлення працівників відділу до заохочення та нагородження, а також про притягнення до дисциплінарної відповідальності.

4. Компетенція відділу

До компетенції відділу відносяться такі повноваження:
4.1. Забезпечення ведення бухгалтерського обліку та складання фінансової, податкової, статистичної та інших видів звітностей, надання повної та достовірної інформації про фінансове становище, результати діяльності і рух грошових коштів.
4.2. Організація роботи по складанню й виконанню бюджету департаменту відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та Бюджетного кодексу України.
4.3. Здійснення обліку видатків коштів місцевого бюджету відповідно до затверджених кошторисів.
4.4. Складання річного розпису бюджетних витрат департаменту з помісячним розподілом, забезпечення його виконання, прийняття рішень про перерозподіл бюджетних коштів у межах річних бюджетних асигнувань, внесення у встановленому порядку змін до бюджетних витрат департаменту за погодженням з департаментом фінансів Миколаївської міської ради.
4.5. Відповідно до затверджених у бюджеті міста призначень фінансування заходів з енергозбереження та впровадження інноваційних технологій в місті Миколаєві.
4.6. Контроль за здійсненням всіх господарських операцій департаменту.

4.7. Перевірка укладених договорів на відповідність чинному законодавству України.
4.8. У межах компетенції здійснення заходів щодо закупівлі товарів, робіт і послуг за рахунок коштів бюджету.
4.9. Здійснення попереднього контролю за своєчасним і правильним оформленням документів фінансового характеру та законністю проведених операцій.
4.10. Ведення обліку доходів і витрат по кошторисах та облік операцій з інших позабюджетних коштів.
4.11. Нарахування і виплати заробітної плати та інших обов’язкових платежів працівникам департаменту.
4.12. Проведення інвентаризації грошових коштів та матеріальних цінностей в межах департаменту.
4.13. Перевірка поданих до оплати документів підрядних, проєктних та інших установ і організацій (акти виконаних робіт, кошториси), які виконують будівельні роботи, проєктні роботи тощо.
4.14. Надання пропозицій, що стосуються вдосконалення структури департаменту та здійснення контролю за витрачанням коштів на їх утримання.
4.15. Згідно з діючим законодавством та в межах своїх повноважень здійснює контроль за витрачанням коштів, виділених департаменту з бюджету міста.
4.16. Обмеження, а в необхідних випадках – припинення фінансування установ, підприємств і організацій, з якими укладено договори, за наявності фактів нецільового витрачання ними коштів та з інших підстав, передбачених чинним законодавством.
4.17. Розроблення проєктів нормативно-правових актів, пов’язаних з виконанням покладених на відділ завдань.
4.18. Підготовка матеріалів та наказів щодо призначення та звільнення з посад працівників департаменту.
4.19. Проведення заходів для забезпечення трудової дисципліни, оформлення документів, пов’язаних з проведенням службового розслідування та застосуванням заходів дисциплінарного впливу.
4.20. Підготовка матеріалів для проведення атестації працівників департаменту, проведення щорічної оцінки виконання посадовими особами департаменту покладених завдань і обов’язків.
4.21. Забезпечення ведення військового обліку, військовозобов’язаних і призовників та бронювання військовозобов’язаних за департаментом у мирний час та на період мобілізації та воєнного часу.
4.22. Забезпечення повноти обліку всіх військовозобов’язаних і призовників департаменту за правилами і формами, установленими згідно із нормами чинного законодавства.
4.23. Ведення та зберігання трудових книжок працівників департаменту.
4.24. Підготовка наказів, розпоряджень міського голови з кадрових питань департаменту.
4.25. Організація та складання проєктів кошторисів та планів асигнувань загального фонду бюджету та планів спеціального фонду департаменту, внесення до них змін у встановленому законодавством порядку.
4.26. Дотримання бюджетного законодавства при взятті бюджетних зобов’язань, їх реєстрації в органах Державної казначейської служби України у м. Миколаєві Миколаївської області та здійсненням платежів відповідно до взятих бюджетних зобов’язань.
4.27. Своєчасне подання бухгалтерської звітності.
4.28. Своєчасне та у повному обсязі перерахування податків і зборів (обов’язкових платежів) до відповідних бюджетів.
4.29. Проведення аналізу даних бухгалтерського обліку та звітності, у тому числі зведеної звітності, щодо причин зростання дебіторської та кредиторської заборгованості, розроблення та здійснення заходів щодо стягнення дебіторської та погашення кредиторської заборгованості, організація та проведення роботи з її списання відповідно до законодавства.
4.30. Здійснення заходів щодо усунення порушень і недоліків, виявлених під час контрольних заходів, проведених державними органами та підрозділами департаменту фінансів Миколаївської міської ради, що уповноважені здійснювати контроль за дотриманням вимог бюджетного законодавства.
4.31. Підготовка та оприлюднення на єдиному вебпорталі інформації про використання публічних коштів.

5. Права відділу

Відділ має право:
5.1. Одержувати від виконавчих органів міської ради, підприємств, установ, організацій інформацію та матеріали в порядку, визначеному чинним законодавством, необхідні для виконання покладених завдань.
5.2. Залучати спеціалістів інших органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій (за погодженням з їх керівниками) для розгляду питань, що належать до його компетенції.
5.3. Скликати наради з питань, що належать до компетенції відділу.
5.4. Здійснювати контроль, проводити перевірки, інспекції та аналітичну роботу з питань, що належать до його компетенції.
5.5. Готувати до винесення на розгляд міської ради, виконавчого комітету міської ради проєкти рішень з питань, що відносяться до компетенції відділу.
5.6. Вносити пропозиції щодо змін та доповнень до Положення про відділ у визначеному порядку.

6. Фінансування та матеріально-технічне забезпечення діяльності відділу

6.1. Відділ утримується за рахунок міського бюджету.
6.2. Працівники відділу є посадовими особами органів місцевого самоврядування, їх основні права, обов’язки, відповідальність, умови оплати праці і соціально-побутового забезпечення визначаються Законом України «Про службу в органах місцевого самоврядування» та іншими законодавчими актами.

7. Відповідальність посадових осіб відділу

7.1. Посадові особи повинні сумлінно виконувати свої службові обов’язки, шанобливо ставитися до громадян, керівників і співробітників, дотримуватися високої культури спілкування, не допускати дій і вчинків, які можуть зашкодити інтересам служби чи негативно вплинути на репутацію міської ради, її виконавчих органів та посадових осіб.
7.2. Посадові особи відділу несуть відповідальність згідно з чинним законодавством. Матеріальна шкода, завдана незаконними діями чи бездіяльністю посадових осіб відділу при здійсненні ними своїх повноважень, відшкодовується у встановленому законодавством порядку.

8. Заключні положення

8.1. Зміни та доповнення до цього Положення вносяться у порядку, встановленому для його прийняття.
______________________________________________________

ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядження
міського голови
від _________________________
№ __________________________

ПОЛОЖЕННЯ
про відділ реалізації проєктів департаменту енергетики, енергозбереження та запровадження інноваційних технологій Миколаївської міської ради

1. Загальні положення

1.1. Відділ реалізації проєктів (далі – відділ) є структурним підрозділом департаменту енергетики, енергозбереження та запровадження інноваційних технологій Миколаївської міської ради (далі – департамент), підзвітним і підконтрольним Миколаївській міській раді, підпорядкованим директору департаменту.
1.2. Відділ керується у своїй роботі Конституцією України і законами України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, актами органів виконавчої влади, рішеннями міської ради, рішеннями виконавчого комітету міської ради, розпорядженнями міського голови, Положенням про департамент та цим Положенням.

2. Основні завдання

2.1. Здійснення нагляду за будівництвом, реконструкцією, реставрацією та капітальним ремонтом об’єктів будівництва під час проведення заходів енергозбереження та впровадження інноваційних технологій.
2.2. Участь у перевірках органів державного нагляду, будівельного контролю, відомчих інспекцій і комісій об’єктів, що будуються, реконструюються, реставруються або у яких проводиться капітальний ремонт, в частині питань енергозбереження та впровадження інноваційних технологій.
2.3. Участь у реалізації галузевих програм з енергозбереження та впровадження інноваційних технологій, сприяння здійсненню енергомодернізаційних заходів.
2.4. Здійснення заходів з вивчення, узагальнення, поширення та впровадження передового досвіду, нових методів у сфері енергоефективності.
2.5. Здійснення організації процедур публічної закупівлі на всіх етапах їх проведення.

3. Структура та організація роботи

3.1. До складу відділу входять:

начальник відділу — 1
заступник начальника відділу — 1
головний спеціаліст — 3

3.2. Відділ очолює начальник відділу, який призначається на посаду та звільняється з посади директором департаменту у порядку, визначеному законодавством.
Начальник відділу безпосередньо підпорядкований директору департаменту, йому підконтрольний та підзвітний.
Начальник відділу має заступника, якого призначає на посаду та звільняє з посади директор департаменту у порядку, визначеному законодавством.
Заступник начальника відділу виконує функції, повноваження і завдання відповідно до розподілу обов’язків, визначених начальником відділу.
Інших працівників відділу призначає на посади та звільняє з посад директор департаменту у порядку, визначеному законодавством.
3.3. Обов’язки працівників відділу регулюються посадовими інструкціями.
3.4. Начальник відділу:
3.4.1. Здійснює керівництво діяльністю відділу і несе персональну відповідальність за своєчасне і якісне виконання поставлених перед відділом завдань, здійснення ним своїх функцій.
3.4.2. Організовує і контролює роботу відділу.
3.4.3. Розподіляє обов’язки між працівниками відділу.
3.4.4. Готує подання на розгляд директору департаменту щодо представлення працівників відділу до заохочення та нагородження, а також про притягнення до дисциплінарної відповідальності.

4. Компетенція відділу

До компетенції відділу відносяться такі повноваження:
4.1. Здійснення спільно з виконавцем технічного нагляду контролю за виконанням робіт з будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єктів будівництва, що відбувається за рахунок коштів місцевого, державного бюджетів та інших джерел, не заборонених чинним законодавством України, стосовно проведення заходів енергозбереження та впровадження інноваційних технологій.
4.2. Здійснення контролю за ходом виконання проєктних робіт, внесення пропозиції щодо вдосконалення проєктних рішень з питань енергозбереження та впровадження інноваційних технологій.
4.3. У межах компетенції відділу, участь у розгляді звернень, скарг, запитів, доручень, пропозицій з питань будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єктів будівництва, з питань проведення заходів енергозбереження та впровадження інноваційних технологій.
4.4. Здійснення контролю за своєчасним виконанням підрядними організаціями, що проводять заходи з енергозбереження та впровадження інноваційних технологій, приписів і зауважень.
4.5. У разі виявлення відхилень від проєктних рішень з питань проведення заходів енергозбереження та впровадження інноваційних технологій, допущених під час будівництва, реконструкції, реставрації або проведення капітального ремонту об’єкта, та відмови підрядника їх усунути відділ повідомляє про це директора департаменту для вжиття заходів відповідно до законодавства України.
4.6. Участь у реалізації галузевих програм з енергозбереження та впровадження інноваційних технологій, сприяння здійсненню енергомодернізаційних заходів.
4.7. Підготовка висновків за проєктами щодо впровадження інноваційних енергозберігаючих технологій та дотримання ДСТУ в галузі енергозбереження при капітальних ремонтах, реконструкціях та нових будівництвах об’єктів бюджетної та житлової сфери на території м. Миколаєва.
4.8. Участь в підготовці проєктів рішень міської ради щодо складання планів по фінансуванню будівництва об’єктів на території міста за рахунок бюджетних коштів.
4.9. Перевірка та прийняття в установлені терміни у відповідності до встановлених норм та вимог фактичних обсягів виконаних робіт, що відображені в примірних формах № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт» та КБ-3 «Довідка про вартість виконаних робіт та витрати», та подальше подання затверджених форм № КБ-2в та КБ-3 до відділу бухгалтерського обліку та звітності департаменту.
4.10. У межах компетенції відділу та разом зі спеціалістами відділу бухгалтерського обліку та звітності департаменту, а також зі спеціалістами з технічного нагляду, перевіряти відповідність наданих підрядною організацією розрахунків первинним документам і договірній ціні.
4.11. У межах своєї компетенції складання звітів, інформаційних та аналітичних довідок і подання їх директору департаменту.
4.12. Здійснення заходів з вивчення, узагальнення, поширення та впровадження передового досвіду, нових методів у сфері енергоефективності.
4.13. Внесення пропозицій щодо покращання роботи з енергоефективності та впровадження інноваційних технологій в м. Миколаєві.
4.14. Участь у розробці проєктів програм енергозбереження та впровадження інноваційних технологій, а також в межах покладених завдань та функцій, контроль за їх реалізацією,визначення пріоритетних напрямків розвитку енергозбереження.
4.15. Підготовка пропозицій, практичних рекомендацій щодо розроблення програм енергозбереження та впровадження інноваційних технологій та їх реалізація на території міста.
4.16. Участь у розробленні проєктів цільових програм в галузі та відповідних розділів програми соціально-економічного розвитку міста, виконання заходів, передбачених зазначеними програмами.
4.17. Планування здійснення процедур публічних закупівель протягом бюджетного року відповідно до затверджених кошторисних лімітів фінансування та пріоритетності закупівель.
4.18. Вибір процедури закупівлі відповідно до вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
4.19. Оприлюднення інформації про здійснення закупівель відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
4.20. Надання роз’яснень учасникам публічних закупівель щодо змісту тендерної документації у разі отримання від останніх відповідних запитів.
4.21. Організація приймання, зберігання, розкриття тендерних пропозицій, забезпечення вибору найбільш вигідної тендерної пропозиції виключно на підставі критеріїв та методики оцінки тендерних пропозицій, визначених у тендерній документації.
4.22. Ведення необхідної звітності щодо здійснення процедур закупівель відповідно до вимог чинного законодавства.
4.23. Підготовка документації публічних закупівель та організація їх проведення.
4.24. У разі надходження скарги від учасника публічних закупівель – забезпечення її належного розгляду відповідно до чинного законодавства або участь у розгляді скарги, якщо останню було подано до уповноваженого органу з питань координації закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти.

5. Права відділу

Відділ має право:
5.1. Одержувати від виконавчих органів міської ради, підприємств, установ, організацій інформацію та матеріали в порядку, визначеному чинним законодавством, необхідні для виконання покладених завдань.
5.2. Залучати спеціалістів інших органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій (за погодженням з їх керівниками) для розгляду питань, що належать до його компетенції.
5.3. Скликати наради з питань, що належать до компетенції відділу.
5.4. Здійснювати контроль, проводити перевірки, інспекції та аналітичну роботу з питань, що належать до його компетенції.
5.5. Готувати до винесення на розгляд міської ради, виконавчого комітету міської ради проєкти рішень з питань, що відносяться до компетенції відділу.
5.6. Вносити пропозиції щодо змін та доповнень до Положення про відділ у визначеному порядку.

6. Фінансування та матеріально-технічне забезпечення діяльності відділу

6.1. Відділ утримується за рахунок міського бюджету.
6.2. Працівники відділу є посадовими особами органів місцевого самоврядування, їх основні права, обов’язки, відповідальність, умови оплати праці і соціально-побутового забезпечення визначаються Законом України «Про службу в органах місцевого самоврядування» та іншими законодавчими актами.

7. Відповідальність посадових осіб відділу

7.1. Посадові особи повинні сумлінно виконувати свої службові обов’язки, шанобливо ставитися до громадян, керівників і співробітників, дотримуватися високої культури спілкування, не допускати дій і вчинків, які можуть зашкодити інтересам служби чи негативно вплинути на репутацію міської ради, її виконавчих органів та посадових осіб.
7.2. Посадові особи відділу несуть відповідальність згідно з чинним законодавством. Матеріальна шкода, завдана незаконними діями чи бездіяльністю посадових осіб відділу при здійсненні ними своїх повноважень, відшкодовується у встановленому законодавством порядку

8. Заключні положення

8.1. Зміни та доповнення до цього Положення вносяться у порядку, встановленому для його прийняття.

______________________________________________________

ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядження
міського голови
від ________________________
№ ________________________

ПОЛОЖЕННЯ
про відділ юридичного забезпечення департаменту енергетики, енергозбереження та запровадження інноваційних технологій Миколаївської міської ради

1. Загальні положення

1.1. Відділ юридичного забезпечення департаменту енергетики, енергозбереження та запровадження інноваційних технологій Миколаївської міської ради (далі – відділ) є структурним підрозділом департаменту енергетики, енергозбереження та запровадження інноваційних технологій Миколаївської міської ради (далі – департамент), підзвітним і підконтрольним Миколаївській міській раді, підпорядкованим директору департаменту.
1.2. Відділ керується у своїй роботі Конституцією України і законами України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, актами органів виконавчої влади, рішеннями міської ради, рішеннями виконавчого комітету міської ради, розпорядженнями міського голови, Положенням про департамент та цим Положенням.

2. Основні завдання

2.1. Правове забезпечення діяльності департаменту.
2.2. Узагальнення практики застосування законодавства з питань, що відносяться до компетенції департаменту.
2.3. Захист інтересів територіальної громади, Миколаївської міської ради, департаменту в судах та інших органах з питань, що відносяться до компетенції департаменту.
2.4. Забезпечення відповідно до діючих нормативних актів організації діловодства у департаменті.

3. Структура та організація роботи

3.1. До складу відділу входять:
начальник відділу — 1
заступник начальника відділу — 1
головний спеціаліст — 2
3.2. Відділ очолює начальник відділу, який призначається на посаду та звільняється з посади директором департаменту в порядку, визначеному законодавством.
Начальник відділу безпосередньо підпорядкований директору департаменту, йому підконтрольний та підзвітний.
Начальник відділу має заступника, якого призначає на посаду та звільняє з посади директор департаменту у порядку, визначеному законодавством.
Заступник начальника відділу виконує функції, повноваження і завдання відповідно до розподілу обов’язків, визначених начальником відділу.
Інших працівників відділу призначає на посади та звільняє з посад директор департаменту у порядку, визначеному законодавством.
3.3. Обов’язки працівників відділу регулюються посадовими інструкціями.
3.4. Начальник відділу:
3.4.1. Здійснює керівництво діяльністю відділу і несе персональну відповідальність за своєчасне і якісне виконання поставлених перед відділом завдань, здійснення ним своїх функцій.
3.4.2. Організовує і контролює роботу відділу.
3.4.3. Розподіляє обов’язки між працівниками відділу.
3.4.4. Готує подання на розгляд директора департаменту щодо представлення працівників відділу до заохочення та нагородження, а також про притягнення до дисциплінарної відповідальності.

4. Компетенція відділу

До компетенції відділу відносяться такі повноваження:
4.1. Організація правового забезпечення застосування законодавства в департаменті.
4.2. Розроблення проєктів нормативно-правових актів міської ради, її виконавчого комітету та розпоряджень міського голови з питань, що відносяться до компетенції відділу.
4.3. Перевірка на відповідність чинному законодавству України проєктів рішень міської ради, її виконавчого комітету та розпоряджень міського голови, які розробляються департаментом.
4.4. Перевірка на відповідність чинному законодавству України проєктів договорів (угод, контрактів).
4.5. Розгляд звернень громадян, підприємств, установ, організацій, депутатських звернень та запитів у порядку, передбаченому чинним законодавством України.
4.6. Представлення в судах інтересів Миколаївської міської ради, виконавчого комітету Миколаївської міської ради (виключно у випадках, що належать до повноважень департаменту), департаменту, у т.ч. в порядку самопредставництва без додаткового уповноваження (довіреності), а також у взаємовідносинах з державними органами, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями усіх форм власності.
Для здійснення представництва в судах інтересів Миколаївської міської ради, виконавчого комітету Миколаївської міської ради (виключно у випадках, що належать до повноважень департаменту), департаменту, у т.ч. в порядку самопредставництва без додаткового уповноваження (довіреності), працівники відділу мають право здійснювати від їх імені усі права учасника справи (сторін та третіх осіб), окрім підписання позову, права відмови від позову (всіх або частини позовних вимог), визнання позову (всіх або частини позовних вимог), зміни предмета або підстав позову, збільшення або зменшення розміру позовних вимог, забезпечення позову (доказів) та скасування заходів забезпечення позову, укладання мирової угоди сторін, оскарження судових рішень у визначених законом випадках (підписання та подання апеляційних і касаційних скарг, заяв про перегляд судових рішень за нововиявленими або виключними обставинами).
4.7. Надання посадовим особам департаменту усних та письмових консультацій з правових питань.
4.8. Участь у розгляді матеріалів за наслідками перевірок, ревізій.
4.9. Аналіз стану документообігу, ведення довідково-інформаційної роботи про кількість документів, що проходять через відділ.
4.10. Здійснення контролю за виконанням доручень директора департаменту, дотримання строків надання відповідей та підготовка інформації із зазначених питань.
4.11. Підготовка апаратних нарад з керівниками виконавчих органів міської ради, комунальних підприємств, установ та організацій з питань, що належать до повноважень департаменту.
4.12. Участь в організації та підготовці заходів, які проводяться директором департаменту.
4.13. Консультування громадян, які звертаються до відділу, про порядок вирішення порушених питань стосовно діяльності та повноважень департаменту.
4.14. Вивчення, узагальнення та поширення позитивного досвіду роботи, надання методичної та практичної допомоги відділам та посадовим особам департаменту в організації та проведенні роботи з розгляду пропозицій, заяв і скарг громадян.

5. Права відділу

Відділ має право:
5.1. Одержувати від виконавчих органів міської ради, підприємств, установ, організацій інформацію та матеріали в порядку, визначеному чинним законодавством, необхідні для виконання покладених завдань.
5.2. Залучати спеціалістів інших органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій (за погодженням з їх керівниками) для розгляду питань, що належать до його компетенції.
5.3. Скликати наради з питань, що належать до компетенції відділу.
5.4. Здійснювати контроль, проводити перевірки та аналітичну роботу з питань, що належать до його компетенції.
5.5. Готувати до винесення на розгляд міської ради, виконавчого комітету міської ради проєкти рішень з питань, що відносяться до компетенції відділу.
5.6. Вносити пропозиції щодо змін та доповнень до Положення про відділ у визначеному порядку.

6. Фінансування та матеріально-технічне забезпечення діяльності відділу

6.1. Відділ утримується за рахунок міського бюджету.
6.2. Працівники відділу є посадовими особами органів місцевого самоврядування, їх основні права, обов’язки, відповідальність, умови оплати праці і соціально-побутового забезпечення визначаються Законом України «Про службу в органах місцевого самоврядування» та іншими законодавчими актами.

7. Відповідальність посадових осіб відділу

7.1. Посадові особи повинні сумлінно виконувати свої службові обов’язки, шанобливо ставитися до громадян, керівників і співробітників, дотримуватися високої культури спілкування, не допускати дій і вчинків, які можуть зашкодити інтересам служби чи негативно вплинути на репутацію міської ради, її виконавчих органів та посадових осіб.
7.2. Посадові особи відділу несуть відповідальність згідно з чинним законодавством. Матеріальна шкода, завдана незаконними діями чи бездіяльністю посадових осіб відділу при здійсненні ними своїх повноважень, відшкодовується у встановленому законодавством порядку.

8. Заключні положення

8.1. Зміни та доповнення до цього Положення вносяться у порядку, встановленому для його прийняття.
____________________________________________________

ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядження
міського голови
від _________________________
№ _________________________

ПОЛОЖЕННЯ
про відділ залучення інвестицій департаменту енергетики, енергозбереження та запровадження інноваційних технологій Миколаївської міської ради

1. Загальні положення

1.1. Відділ залучення інвестицій департаменту енергетики, енергозбереження та запровадження інноваційних технологій Миколаївської міської ради (далі – відділ) є структурним підрозділом департаменту енергетики, енергозбереження та запровадження інноваційних технологій Миколаївської міської ради (далі – департамент), підзвітним і підконтрольним Миколаївській міській раді, підпорядкованим директору департаменту.
1.2. Відділ керується у своїй роботі Конституцією України і законами України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, актами органів виконавчої влади, рішеннями міської ради, рішеннями виконавчого комітету міської ради, розпорядженнями міського голови, Положенням про департамент та цим Положенням.

2. Основні завдання

2.1. Сприяння налагодженню міжнародних зв’язків міської ради в галузі інвестиційної діяльності, пропаганда інвестиційної привабливості міста, цільовий пошук та встановлення контактів з потенційними інвесторами, представниками зовнішніх джерел фінансування.
2.2. Здійснення аналітичної та організаційної роботи у сфері залучення інвестицій в інтересах територіальної громади міста Миколаєва.
2.3. Реалізація державної політики у сфері енергозабезпечення та енергозбереження.
2.4. Забезпечення формування та реалізація державної інвестиційної політики, зокрема державної політики у сфері державно-приватного партнерства, забезпечення економічного розвитку та підвищення конкурентоспроможності територій, активізації інвестиційної діяльності міста Миколаїв завдяки розвитку та функціонуванню створеного індустріального парку «Енергія».
2.5. Відстеження динаміки показників розвитку економіки та залучення інвестицій, проведення аналізу, дослідження внутрішніх та зовнішніх
факторів впливу, вивчення думки суб’єктів господарювання (зокрема інвесторів) щодо інвестиційного клімату в місті Миколаєві, формування та поширення інформації про місцеві, національні та міжнародні заходи та події щодо залучення інвестицій в сфері енергозбереження та запровадження інноваційних технологій.

3. Структура та організація роботи

3.1. До складу відділу входять:

начальник відділу — 1
головний спеціаліст — 2

3.2. Відділ очолює начальник відділу, який призначається на посаду та звільняється з посади директором департаменту у порядку, визначеному законодавством.
Начальник відділу безпосередньо підпорядкований директору департаменту йому підконтрольний та підзвітний.
Працівників відділу призначає на посади та звільняє з посад директор департаменту у порядку, визначеному законодавством.
3.3. Обов’язки працівників відділу регулюються посадовими інструкціями.
3.4. Начальник відділу:
3.4.1. Здійснює керівництво діяльністю відділу і несе персональну відповідальність за своєчасне і якісне виконання поставлених перед відділом завдань, здійснення ним своїх функцій.
3.4.2. Організовує і контролює роботу відділу.
3.4.3. Розподіляє обов’язки між працівниками відділу.
3.4.4. Готує подання на розгляд директору департаменту щодо представлення працівників відділу до заохочення та нагородження, а також про притягнення до дисциплінарної відповідальності.

4. Компетенція відділу

До компетенції відділу відносяться такі повноваження:
4.1. Підготовка пропозицій, практичних рекомендацій, проєктів нормативно-правових актів міської ради, її виконавчого комітету та розпоряджень міського голови щодо розроблення інвестиційних програм та їх реалізація на території міста Миколаєва. Надання пропозицій щодо доцільності прийняття інвестиційних пропозицій.
4.2. Надання методичних та практичних рекомендацій щодо підготовки інвестиційних та ґрантових проєктів.
4.3. Розроблення презентаційних матеріалів, презентації інвестиційних проєктів, оприлюднення їх через засоби масової інформації, офіційні сайти Миколаївської міської ради, департаменту тощо.
4.4. Надання консультаційної та методичної допомоги суб’єктам інвестиційної та зовнішньоекономічної діяльності міста Миколаєва, з питань енергозбереження та запровадження інноваційних технологій.
4.5. Забезпечення надання консультаційної, методологічної та інформаційної підтримки суб’єктам господарювання стосовно інвестиційної діяльності та участь у вирішенні питань стосовно діяльності іноземних інвесторів у місті Миколаєві.
4.6. Здійснення заходів, у тому числі у міжнародній діяльності, спрямованих на формування позитивного інвестиційного іміджу міста Миколаєва.
4.7. Надання пропозицій щодо звернення до органів державної влади, підприємств, установ та організацій стосовно вирішення питань, пов’язаних із функціонуванням індустріального парку «Енергія».
4.8. Надання пропозицій щодо забезпечення сприятливих умов для функціонування індустріального парку «Енергія».
4.9. Забезпечення в межах повноважень, передбачених Законом, проведення оцінки економічної ефективності інвестиційних проєктів у сфері енергозбереження та запровадження інноваційних технологій.
4.10. Розроблення концепцій та проєктів державних цільових програм щодо сприяння розширенню інвестиційних проєктів, вжиття заходів для їх виконання.
4.11. Участь в бізнес-форумах, конференціях, в тому числі у міжнародних, пов’язаних із питаннями залучення інвестицій у сфері енергозбереження та запровадження інноваційних технологій.
4.12. Забезпечення налагоджування та підтримки зв’язків з вітчизняними та іноземними організаціями, донорами, інвесторами щодо питань залучення інвестицій у сфері енергозбереження та запровадження інноваційних технологій.
4.13. Подання на розгляд та узагальнення інвестиційних проєктів у галузі енергоефективності, а також участь в опрацюванні інвестиційних програм енергопостачальних підприємств.
4.14. Координація грантової діяльності виконавчих органів міської ради, суб’єктів комунальної власності, департаменту, надання їм методичної та організаційної допомоги у підготовці та реалізації грантових програм, проєктів для участі в конкурсах, що проводяться міжнародними грантодавцями та національними/державними фондами у сфері енергозбереження та запровадження інноваційних технологій.
4.15. Забезпечення співпраці з Українськими та іноземними органами місцевої влади, організаціями, фондами та іншими недержавними організаціями з метою залучення позабюджетних коштів, призначених для реалізації муніципальних програм у сфері енергозбереження та запровадження інноваційних технологій.
4.16. Реалізація грантових проєктів, а також безпосередня участь у розробленні та виконанні проєктів міжнародної технічної допомоги, спрямованих на соціально-економічний розвиток міста Миколаєва у сфері енергозбереження та запровадження інноваційних технологій.
4.17. Організація та проведення переговорів з питань залучення інвестицій, участь у визначенні перспективних інвестиційних об’єктів та напрямків інвестування.
4.18. Здійснення підготовки проєктів угод, договорів, меморандумів, протоколів зустрічей з питань зовнішніх відносин, проєктної, інвестиційної діяльності департаменту.
4.19. Участь в засіданнях постійних комісій міської ради у відповідності до компетенції відділу.
4.20. Здійснення співпраці з іншими органами державної влади, місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями.
4.21. Здійснення в межах своєї компетенції іншої діяльності з питань енергозбереження.

5. Права відділу

Відділ має право:
5.1. Одержувати від виконавчих органів міської ради, підприємств, установ, організацій інформацію та матеріали в порядку, визначеному чинним законодавством, необхідні для виконання покладених завдань.
5.2. Залучати спеціалістів інших органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій (за погодженням з їх керівниками) для розгляду питань, що належать до його компетенції.
5.3. Скликати наради з питань, що належать до компетенції відділу.
5.4. Здійснювати контроль, проводити перевірки, інспекції та аналітичну роботу з питань, що належать до його компетенції.
5.5. Готувати до винесення на розгляд міської ради, виконавчого комітету міської ради, розпоряджень міського голови проєкти рішень з питань, що відносяться до компетенції відділу.
5.6. Вносити пропозиції щодо змін та доповнень до Положення про відділ у визначеному порядку.

6. Фінансування та матеріально-технічне забезпечення діяльності відділу

6.1. Відділ утримується за рахунок міського бюджету.
6.2. Працівники відділу є посадовими особами органів місцевого самоврядування, їх основні права, обов’язки, відповідальність, умови оплати праці і соціально-побутового забезпечення визначаються Законом України «Про службу в органах місцевого самоврядування» та іншими законодавчими актами.

7. Відповідальність посадових осіб відділу

7.1. Посадові особи повинні сумлінно виконувати свої службові обов’язки, шанобливо ставитися до громадян, керівників і співробітників, дотримуватися високої культури спілкування, не допускати дій і вчинків, які можуть зашкодити інтересам служби чи негативно вплинути на репутацію міської ради, її виконавчих органів та посадових осіб.
7.2. Посадові особи відділу несуть відповідальність згідно з чинним законодавством. Матеріальна шкода, завдана незаконними діями чи бездіяльністю посадових осіб відділу при здійсненні ними своїх повноважень, відшкодовується у встановленому законодавством порядку.

8. Заключні положення

8.1. Зміни та доповнення до цього Положення вносяться у порядку, встановленому для його прийняття.

____________________________________________________

ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядження
міського голови
від _________________________
№ __________________________

ПОЛОЖЕННЯ
про відділ забезпечення діяльності департаменту енергетики, енергозбереження та запровадження інноваційних технологій Миколаївської міської ради

1. Загальні положення

1.1. Відділ забезпечення діяльності департаменту енергетики, енергозбереження та запровадження інноваційних технологій Миколаївської міської ради (далі – відділ) є структурним підрозділом департаменту енергетики, енергозбереження та запровадження інноваційних технологій Миколаївської міської ради (далі – департамент), підзвітним і підконтрольним Миколаївській міській раді, підпорядкованим директору департаменту.
1.2. Відділ керується у своїй роботі Конституцією України і законами України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, актами органів виконавчої влади, рішеннями міської ради, рішеннями виконавчого комітету міської ради, розпорядженнями міського голови, Положенням про департамент та цим Положенням.

2. Основні завдання

2.1. Участь у реалізації політики органів місцевого самоврядування у сфері забезпечення діловодства по зверненнях громадян у межах своєї компетенції.
2.2. Встановлення єдиного порядку документування управлінської інформації та роботи з документами в департаменті із застосуванням СЕДО «АСКОД», методичне керівництво і контроль за дотриманням установленого порядку роботи з документами у структурних підрозділах департаменту.
2.3. Контроль за умовами зберігання та правильністю формування документів структурними підрозділами департаменту.
2.4. Забезпечення контролю за своєчасним розглядом заяв, пропозицій та скарг громадян, що надійшли до департаменту, та розгляд звернень громадян, які звернулися на особистий прийом до директора департаменту.
2.5. Підготовка аналітичних та інформаційних матеріалів про стан розгляду звернень громадян та діяльності департаменту, особистого прийому у структурних відділах департаменту, та у разі необхідності внесення пропозиції щодо вдосконалення цієї роботи.
2.6. Взаємодія із засобами масової інформації з питань висвітлення діяльності департаменту в частині реалізації заходів з енергозбереження та впровадження інноваційних технологій в місті Миколаєві.
2.7. Розробка та проведення комунікаційних заходів, направлених на висвітлення, позиціонування та популяризацію діяльності департаменту.

3. Структура та організація роботи

3.1. До складу відділу входять:

заступник директора департаменту — начальник відділу — 1
заступник начальника відділу — 1
головний спеціаліст — 2

3.2. Відділ очолює заступник директора департаменту – начальник відділу, який призначається на посаду та звільняється з посади міським головою у порядку, визначеному законодавством.
Заступник директора департаменту – начальник відділу безпосередньо підпорядкований директору департаменту, йому підконтрольний та підзвітний.
Заступник директора департаменту — начальник відділу має заступника, якого призначає на посаду та звільняє з посади директор департаменту у порядку, визначеному законодавством.
Заступник начальника відділу виконує функції, повноваження і завдання відповідно до розподілу обов’язків, визначених заступником директора департаменту — начальником відділу.
Інших працівників відділу призначає на посади та звільняє з посад директор департаменту у порядку, визначеному законодавством.
3.3. Обов’язки працівників відділу регулюються посадовими інструкціями.
3.4. Заступник директора департаменту — начальник відділу:
3.4.1. Здійснює керівництво діяльністю відділу і несе персональну відповідальність за своєчасне і якісне виконання поставлених перед відділом завдань, здійснення ним своїх функцій.
3.4.2. Організовує і контролює роботу відділу.
3.4.3. Розподіляє обов’язки між працівниками відділу.
3.4.4. Готує подання на розгляд директора департаменту щодо представлення працівників відділу до заохочення та нагородження, а також про притягнення до дисциплінарної відповідальності.

4. Компетенція відділу

До компетенції відділу відносяться такі повноваження:
4.1. Забезпечення своєчасного розгляду заяв, пропозицій і скарг громадян з особистих питань, що надійшли до департаменту, з метою оперативного вирішення порушених у них проблем.
4.2. Забезпечення належної організації особистого прийому громадян.
4.3. Здійснення контролю за своєчасним розглядом пропозицій, заяв і скарг громадян, які надійшли до департаменту.
4.4. Забезпечення прозорості та відкритості у діяльності департаменту, висвітлення питань роботи департаменту.
4.5. Ведення в установленому порядку обліку доручень директора департаменту, реалізація яких передбачена відповідними документами, контроль за якими покладено на відділ.
4.6. Забезпечення контролю за своєчасним надходженням інформаційних та інших матеріалів про стан виконання документів від структурних підрозділів департаменту.
4.7. Підготовка інформаційно-аналітичних матеріалів для директора департаменту щодо виконання документів.
4.8. Забезпечення правильності оформлення вхідних і вихідних документів. Повернення виконавцям на доопрацювання документів, оформлених з порушенням встановлених вимог. Сприяння реалізації заходів щодо автоматизації діловодних процесів відповідно до програми СЕДО «АСКОД».
4.9. Забезпечення в установленому порядку пропозицій з питань удосконалення організації здійснення контролю за станом виконавської дисципліни та визначення пріоритетних напрямів контролю за виконанням документів.
4.10. Проведення консультацій та роз’яснень щодо особистого прийому громадян керівництвом департаменту.
4.11. Проведення перевірки дотримання строків виконання документів та своєчаснє інформування директора департаменту про неможливість їх додержання.
4.12. Забезпечення формування справ і належне зберігання документів за пропозиціями, заявами і скаргами громадян.
4.13. Аналіз і узагальнення звернень громадян, вивчення причин, що породжують скарги та заяви до департаменту, внесення пропозицій щодо усунення причин появи таких звернень.
4.14. Вивчення, узагальнення та поширення позитивного досвіду роботи, розроблення методичних матеріалів щодо удосконалення роботи із зверненнями громадян та організації особистого прийому.
4.15. Здійснення, відповідно до своїх повноважень, перевірки додержання законодавства про звернення громадян у структурних підрозділах департаменту.
4.16. Приймання, попередній розгляд і розподіл документів, реєстрація, відбір і підготовка кореспонденції для керівництва з подальшою передачею її за призначенням.
4.17. Здійснення контролю за своєчасним опрацюванням запитів на публічну інформацію та надання відповідей на інформаційні запити в порядку та строки, визначені Законом України «Про доступ до публічної інформації».
4.18. Організація взаємодії із засобами масової інформації та громадськістю з метою дотримання принципів відкритості, прозорості та гласності діяльності департаменту.
4.19. Організація та проведення пресконференцій, брифінгів, зустрічей з представниками засобів масової інформації.
4.20. Підготовка та розповсюдження інформаційних повідомлень з актуальних питань діяльності департаменту у засобах масової інформації.
4.21. Взаємодія з пресслужбами організацій та установ, співпраця з підрозділами органів виконавчої влади з питань, що належать до компетенції відділу.
4.22. Співпраця з представниками засобів масової інформації, використання їх можливостей для інформування населення щодо впровадження заходів з енергозбереження та впровадження інноваційних технологій в місті Миколаєві.
4.23. Підготовка виступів, інформаційних матеріалів для участі посадових осіб департаменту у різноманітних заходах, нарадах, зустрічах.
4.24. Ведення та оформлення протоколів апаратних нарад, підготовка та направлення виконавцям доручень та контроль за своєчасним їх виконанням.
4.25. Участь в організації та підготовці заходів, які проводяться директором департаменту.
4.26. Інформування директора департаменту про факти порушення виконавчої дисципліни та строків розгляду звернень громадян, які звертаються до департаменту.

5. Права відділу

Відділ має право:
5.1. Одержувати від виконавчих органів міської ради, підприємств, установ, організацій інформацію та матеріали в порядку, визначеному чинним законодавством, необхідні для виконання покладених завдань.
5.2. Залучати спеціалістів інших органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій (за погодженням з їх керівниками) для розгляду питань, що належать до його компетенції.
5.3. Скликати наради з питань, що належать до компетенції відділу.
5.4. Здійснювати контроль, проводити перевірки та аналітичну роботу з питань, що належать до його компетенції.
5.5. Готувати до винесення на розгляд міської ради, виконавчого комітету міської ради проєкти рішень з питань, що відносяться до компетенції відділу.
5.6. Вносити пропозиції щодо змін та доповнень до Положення про відділ у визначеному порядку.
6. Фінансування та матеріально-технічне забезпечення діяльності відділу

6.1. Відділ утримується за рахунок міського бюджету.

6.2. Працівники відділу є посадовими особами органів місцевого самоврядування, їх основні права, обов’язки, відповідальність, умови оплати праці і соціально-побутового забезпечення визначаються Законом України «Про службу в органах місцевого самоврядування» та іншими законодавчими актами.

7. Відповідальність посадових осіб відділу

7.1. Посадові особи повинні сумлінно виконувати свої службові обов’язки, шанобливо ставитися до громадян, керівників і співробітників, дотримуватися високої культури спілкування, не допускати дій і вчинків, які можуть зашкодити інтересам служби чи негативно вплинути на репутацію міської ради, її виконавчих органів та посадових осіб.
7.2. Посадові особи відділу несуть відповідальність згідно з чинним законодавством. Матеріальна шкода, завдана незаконними діями чи бездіяльністю посадових осіб відділу при здійсненні ними своїх повноважень, відшкодовується у встановленому законодавством порядку.

8. Заключні положення

8.1. Зміни та доповнення до цього Положення вносяться у порядку, встановленому для його прийняття.
____________________________________________________

ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядження
міського голови
від ________________________
№ ________________________

ПОЛОЖЕННЯ
про сектор енергетичного нагляду департаменту енергетики, енергозбереження та запровадження інноваційних технологій Миколаївської міської ради

1. Загальні положення

1.1. Сектор енергетичного нагляду департаменту енергетики, енергозбереження та запровадження інноваційних технологій Миколаївської міської ради (далі – сектор) є структурним підрозділом департаменту енергетики, енергозбереження та запровадження інноваційних технологій Миколаївської міської ради (далі – департамент), підзвітним і підконтрольним Миколаївській міській раді, підпорядкованим директору департаменту.
1.2. Сектор керується у своїй роботі Конституцією України і законами України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, актами органів виконавчої влади, рішеннями міської ради, рішеннями виконавчого комітету міської ради, розпорядженнями міського голови, Положенням про департамент та цим Положенням.

2. Основні завдання

2.1. Узагальнення інформації щодо реалізації та виконання галузевих програм з енергозбереження та впровадження інноваційних технологій, сприяння здійсненню енергомодернізаційних заходів на об’єктах комунальної сфери.
2.2. Здійснення моніторингу споживання паливно-енергетичних ресурсів об’єктами бюджетної сфери, комунальними установами, підприємствами та організаціями міста Миколаєва.
2.3. Координація роботи тепло-, водо-, електро-, газопостачальних підприємств міста щодо питань енергоефективності, технічного переоснащення галузі в напрямку впровадження енергозберігаючих технологій і обладнання, надійного постачання паливно-енергетичних ресурсів та води об’єктам комунальної сфери міста.
2.4. Участь у розробленні та здійсненні заходів ефективного використання паливно-енергетичних ресурсів, впровадження альтернативних і відновлювальних джерел енергії.
2.5. Опрацювання питань необхідності та доцільності проведення термосанації (або окремих її складових частин) на об’єктах міського господарства Миколаєва.

3. Структура та організація роботи

3.1. До складу сектору входять:

завідувач сектору — 1
головний спеціаліст — 1

3.2. Сектор очолює завідувач. Завідувач сектору та працівник сектору призначаються на посаду та звільняються з посади директором департаменту у порядку, визначеному законодавством.
Завідувач сектору безпосередньо підпорядкований директору департаменту, йому підконтрольний та підзвітний.
3.3. Обов’язки працівників сектору регулюються посадовими інструкціями.
3.4. Завідувач сектору:
3.4.1. Здійснює керівництво діяльністю сектору, несе персональну відповідальність відповідно до вимог чинного законодавства за своєчасне і якісне виконання покладених на сектор завдань, а також за здійснення своїх функцій.
3.4.2. Організовує роботу сектору та визначає міру відповідальності працівників.
3.4.3. Розподіляє обов’язки.
3.4.4. Готує подання директору департаменту щодо представлення працівника сектору до заохочення та нагородження, а також про притягнення його до дисциплінарної відповідальності.

4. Компетенція сектору

До компетенції сектору відносяться такі повноваження:
4.1. Участь у розробленні проєктів цільових програм в галузі енергозбереження та впровадження інноваційних технологій та відповідних розділів програми соціально-економічного розвитку міста.
4.2. Збір, опрацювання та узагальнення інформації щодо реалізації виконання галузевих програм з енергозбереження та впровадження інноваційних технологій, сприяння здійсненню енергомодернізаційних заходів на об’єктах комунальної сфери.
4.3. Участь в організації форумів, конференцій, виставок, інших заходів з енергозбереження у місті.
4.4. Впровадження та забезпечення функціонування системи енергетичного менеджменту та енергетичного моніторингу на об’єктах бюджетної сфери, у комунальних установах, підприємствах та організаціях.
4.5. Здійснення збору, аналізу та узагальнення інформації щодо ефективності використання енергоресурсів об’єктами бюджетної сфери, комунальними установами, підприємствами та організаціями.
4.6. Збір та узагальнення інформації про зміни, що відбулися після проведення енергомодернізаційних заходів на об’єктах комунальної сфери.
4.7. Участь у вирішенні питань з оснащення об’єктів житлово-комунального господарства сучасними засобами обліку теплової енергії.
4.8. Координація роботи тепло-, водо-, електро-, газопостачальних підприємств міста щодо питань енергоефективності, технічного переоснащення галузі в напрямку впровадження енергозберігаючих технологій і обладнання.
4.9. Опрацювання питання розміщення в межах міста нових або реконструкції діючих об’єктів теплопостачання та сприяння розвитку енергозберігаючих систем теплопостачання на відповідній території, виходячи з інтересів територіальної громади.
4.10. Участь у розробленні заходів щодо збільшення обсягів використання відновлюваних джерел енергії та альтернативних видів палива.
4.11. Участь у забезпеченні сталого проходження міським господарством осінньо-зимових періодів, надійного постачання паливно-енергетичних ресурсів та води об’єктам комунальної сфери міста.
4.12. Участь у розробленні проєктів програм енергозбереження та запровадження інноваційних технологій, в межах покладених завдань та функцій контроль за їх реалізацією, визначення пріоритетних напрямків розвитку енергозбереження.
4.13. Внесення пропозицій щодо покращання роботи з енергоефективності та впровадження інноваційних технологій в м. Миколаєві.
4.14. Сприяння заходам із впровадження сучасних та економічних форм адміністрування та проведення розрахунків за енергоносії та послуги.
4.15. Опрацювання питань необхідності та доцільності проведення термосанації (або окремих її складових частин) на об’єктах міського господарства Миколаєва.
4.16. У межах своєї компетенції складання звітів, інформаційних та аналітичних довідок і подання їх директору департаменту.
4.17. Участь в засіданнях постійних комісій міської ради у відповідності до компетенції сектору.
4.18. Здійснення співпраці з іншими органами державної влади, місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями.
4.19. Здійснення в межах своєї компетенції іншої діяльності з питань енергозбереження.

5. Права сектору

Сектор має право:
5.1. Одержувати від виконавчих органів міської ради, підприємств, установ, організацій інформацію та матеріали в порядку, визначеному чинним законодавством, необхідні для виконання покладених завдань.
5.2. Залучати спеціалістів інших органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій (за погодженням з їх керівниками) для розгляду питань, що належать до його компетенції.
5.3. Скликати наради з питань, що належать до компетенції сектору.
5.4. Здійснювати контроль, проводити перевірки, інспекції та аналітичну роботу з питань, що належать до його компетенції.
5.5. Готувати до винесення на розгляд міської ради, виконавчого комітету міської ради проєкти рішень з питань, що відносяться до компетенції сектору.
5.6. Вносити пропозиції щодо змін та доповнень до Положення про сектор у визначеному порядку.

6. Фінансування та матеріально-технічне забезпечення діяльності сектору

6.1. Сектор утримується за рахунок міського бюджету.
6.2. Працівники сектору є посадовими особами органів місцевого самоврядування, їх основні права, обов’язки, відповідальність, умови оплати праці і соціально-побутового забезпечення визначаються Законом України «Про службу в органах місцевого самоврядування» та іншими законодавчими актами.

7. Відповідальність посадових осіб сектору

7.1. Посадові особи повинні сумлінно виконувати свої службові обов’язки, шанобливо ставитися до громадян, керівників і співробітників, дотримуватися високої культури спілкування, не допускати дій і вчинків, які можуть зашкодити інтересам служби чи негативно вплинути на репутацію міської ради, її виконавчих органів та посадових осіб.
7.2. Посадові особи сектору несуть відповідальність згідно з чинним законодавством. Матеріальна шкода, завдана незаконними діями чи бездіяльністю посадових осіб сектору при здійсненні ними своїх повноважень, відшкодовується у встановленому законодавством порядку.

8. Заключні положення

8.1. Зміни та доповнення до цього Положення вносяться у порядку, встановленому для його прийняття.

____________________________________________________